REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA PRIVIND ASURILE DE PREVENIRE SI PROTECTIE IMPOTRIVA COVID-19

În contextul epidemiologic actual, având în vedere faptul că serviciile hoteliere de cazare nu au fost suspendate în perioada stării de urgență, dar acestea nu au funcționat din cauza lipsei de clienți ca urmare a restricțiilor de circulație și având în vedere că în perioada următoare hotelurile pot oferi aceste servicii de cazare, în vederea protejării starii de sănătate a populației, am luat urmatoarele masuri:
• Am intensificat igienizarea camerelor, inainte de sosirea unui nou client cu ajutorul lampilor de sterilizare cu UV, cu actiune de distrugere de pana la 99,99% a virusurilor si bacteriilor.
• Dotarea unitatii cu pompa pulverizatoare de substante antimicrobiene.
• Folosim dezinfectatnti recomandati de catre DSP si Ministerul Sanatatii.
• Am marit frecventa de curatare a spatiilor commune, procedura efectuandude la un interval de 30 minute (receptie, holuri, manere usi, toalete).
• Evaluarea zilnica a starii de sanatate a angajatilor si luarea masurilor necesare la primele semne de imbolnavire.
• Clientii cazati vor putea comanda prin Room Service micul dejun si cina in conditii de maxima igiena si siguranta.
• Optimizarea comunicării între conducere și personal, pentru a pre-defini o politică de informare a oaspeților, dar și pentru a furniza și obține rapid informații cu privire la incidentele care pot apărea în unitatea de cazare și pentru a cunoaște starea situației în orice moment.
• Optimizarea comunicării intre conducere si client, prin postere informative pentru a crește impactul mesajelor cheie în rândul oaspeților, inclusiv promovarea igienei mâinilor (spălarea pe mâini timp de cel puțin 20 de secunde, pe toate părțile mâinii), și igiena respiratorie.
De asemenea, personalul de la recepție este bine informat cu privire la COVID19, astfel încât să își poată îndeplini sarcinile în condiții de siguranță și să poată preveni o posibilă transmitere a COVID-19 în cadrul unității.
Acesta este in măsură informeze oaspeții cu privire la politica unității în materie de măsuri preventive adoptate sau alte servicii ce pot fi solicitate de oaspeți (de exemplu, servicii medicale și farmaceutice disponibile în zonă sau în unitate). În plus, acesta poate sfatui oaspeții cu simptome respiratorii să stea în camerele lor până când vor fi consultați de către un medic – conducerea se va ocupa imediat de aceasta – și poate oferi recomandări de igienă de bază, dacă este nevoie.
• În cadrul recepției exista o trusă medicală care conține:
– Dezinfectant/șervețele cu efect antibacterian pentru curățarea suprafețelor (șervețele).
– Măști pentru față/ochi
– Mănuși (de unică folosință)
– Halat medical lung, cu mâneci lungi
– Sac de unică folosință pentru deșeuri
• In unitatea hoteliera se promoveaza măsurile de distanțare socială, curățarea
mâinilor și igiena respiratorie.
• Personalul are responsabilitatea de a monitoriza oaspeții din unitate, care pot fi bolnavi, dar cu respectarea reglementărilor privind protecția datelor cu caracter personal și a dreptului la viața privată și confidențialitate.
Angajatii de la recepție trebuie înregistreze toate incidentele relevante pe care le constată, urmand a le comunica in timp util conducerii unitatii si daca este cazul DSP Iasi. Aceste informații vor ajuta oaspeții prin: recomandări adecvate, facilitarea depistării din timp și gestionarea rapidă a cazurilor suspectate, împreună cu autoritățile sanitare locale.

CONDUCEREA HOTEL DOROBANTI IASI